Контактна інформація

Погодження рекламних та промо-матеріалів

В Україні дозволена реклама тільки лікарських засобів, які відпускаються без рецепта.

Реклама рецептурних лікарських засобів в Україні заборонена, за винятком промоції в спеціалізованих виданнях, призначених для медичних установ та лікарів, а також для поширення на семінарах, конференціях, симпозіумах з медичної тематики.

Реклама та промоція лікарських засобів регулюються Законами України «Про рекламу», «Про захист економічної конкуренції», «Про захист від недобросовісної конкуренції» та іншими. Національні українські вимоги не гармонізовані з законодавством будь-якої іншої країни, а рекламні та промоційні матеріали не проходять будь-яку державну експертизу або реєстрацію. Відповідальність за дотримання вимог законодавства покладено на Заявника лікарського засобу.

Таким чином, при підготовці рекламних та промоційних матеріалів необхідно:

  1. При локалізації іноземного матеріалу – провести перевірку відповідності перекладу.
  2. Перевірити регуляторну відповідність матеріалів адміністративним даним реєстраційного посвідчення, інформації із інструкції, а при необхідності – клінічним даним.
  3. Перевірити юридичну відповідність матеріалів вимогам законодавства про захист прав на добросовісну конкуренцію.

Надалі, рекламні та промоційні матеріали повинні переглядатися при внесенні змін до реєстраційного посвідчення, або при зміні національного законодавства.

Для виконання таких робіт часто використовується спеціалізоване програмне забезпечення, наприклад Zink, яким добре володіють співробітники нашої компанії.

Ми пропонуємо професійне виконання робіт з перевірки та погодження рекламних та промоційних матеріалів для лікарських засобів. Роботи виконуються командою кваліфікованих і досвідчених співробітників (регуляторний фахівець, медичний редактор, юрист).

 

Для початку співпраці або отримання консультації Вам необхідно зателефонувати   +38 044 361-48-28, +38 044 221-71-29, написати листа на адресу info@cratia.ua або приїхати на зустріч до нас в офіс.